środa, lipca 21, 2010

Takie tam przemyślenia i refleksje ;-)

Parę refleksji przed snem ;-)

Algebra FX 2.0 Plus jest wielka! Tak dosłownie (ledwo mi się w dłoni mieści, a ja duży jestem ;-)) jak i w przenośni. Potrafi nawet znaleźć największy wspólny podzielnik z 2 wielomianów w postaci wielomianu :-) (nie muszą to być zresztą wielomiany ;-) dowolne funkcje mogą być). Ten kalkulator zna matematykę o wiele lepiej niż ja... co akurat nie jest powodem do zadowolenia ;-)

G1 ma jedną wadę związaną z klawiaturą. Literki na klawiaturze widać albo w normalny świetle, albo w ciemnościach. Jak światło jest dziwne to podświetlenie literek powoduje, że nie do końca wiadomo gdzie jest jaki znak (nie jest to problem w przypadku literek czy cyfr, ale znaki "pod ALTem" dość skutecznie się w takich warunkach ukrywają ;-))

Jeszcze jedno z G1, albo raczej z Androidem jako takim. Jakiś szalony pęd za nowym sprzętem mamy, a to głupie i dziwne, bo w smartfonach, featurefonach, appfonach czy jak to zwał aplikacje są najważniejsze. A tu jest jeszcze miejsce do popisu.

W ogóle pogoń za sprzętem powoduje, że niektórym developerom odbija ;-) Odbija w taki sposób, że proste aplikacje zajmują po 1MB... a to tylko przez to, że developer użył jakiejś "standardowej" na PC biblioteki. Wieloczęściowego requesta można spokojnie zbudować ręcznie z wykorzystaniem standardowej klasy HttpUrlConnection (tak się chyba ta klasa nazywa), nie trzeba od razu dodawać całych commonsów Apache'a. Szczerze to da się to nawet zrobić w JavaScript'cie ;-) (wiem bo robiłem)

Piwo, nie piję a co chwilę ktoś mi je proponuje ;-) fenomen jakiś :-)

W ogóle mój team zażyczył sobie dziś (a właściwie to wczoraj) bym przekonał nasz management, że release się zbliża ku końcowi (na mnie czeka ;-)) to może by jakąś imprezę? No i będę musiał zasugerować ;-)

Rola team leada ciężką jest ;-)

Linia na ekranie laptopa jakoś szczególnie na razie mi nie przeszkadza, za to w niedzielę jadąc z domu do KRK miałem schizę na punkcie wycieraczek. To był pierwszy raz od naprawy gdy jechałem całe 150 km z włączonymi wycieraczkami i jak ich czubek niknął mi z oczu to byłem bliski paniki.... Mam nadzieję, że naprawa będzie skuteczna i schizowanie mi przejdzie ;-) inaczej dojdzie do poważnego mechanikobójstwa ;-) (fani i fanki Buffy zauważą tutaj nawiązanie do serialu ;-))

A jak o serialach mowa to na dniach będzie w Amazon.co.uk That 70's Show (nigdy nie mogę spamiętać jak to się pisze), pełne 8 sezonów... i już je chcę :-)

Na koniec jeszcze wyznanie, że przy takiej pogodzie jak teraz siedzenie w pracy w klimatyzowanym pomieszczeniu ma swój urok ;-) Jak temperatura dojdzie do 40 stopni to pewnie po nocach będę śnił by już był dzień i praca ;-)

Na koniec moje dzieło z poprzedniej pracy ;-)




Podobne postybeta
Social media to nie jest świat dla introwertyków/ambiwertyków ;-)
Błysnęło, huknęło i zepsuło telewizje :-(
Chyba wiem czemu widzę Gdynie z Juraty ;-)
"Pokochałem me Atari....", a właściwie G1 :-)
4 rzeczy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz