poniedziałek, lutego 15, 2010

Popsuł mi się Calc w OpenOffice.org :-(

[Update: 16/02/2010 - Mateusz Zasuwik, jeden z twórców bloga OpenOffice.org w praktyce poradził mi uruchomienie OO.org z czystym profilem i podziałało :-) szczegółu jak to zrobić tutaj]

Nie wiem co się stało, ale mój świeżo zupdatowany do wersji 3.2 OpenOffice.org Calc zwariował i nie chce liczyć.
Arkusz wygląda w nim tak:


Co ciekawe gdy najadę na daną komórkę i wybiorę opcje Formatuj komórki to w polu z wartością w okienku do formatowania widzę prawidłową wartość, a nie formułę :-)
Jeszcze lepsze jest to, że zapisanie tego dokumentu w XLS i otwarcie go, lub wysłanie do Google Docs przy pomocy OOo2GD i pobranie jako XLS [czyli de facto liczy się otwarcie XLSa] powoduje, że taki arkusz w XLS wyświetla się w postaci "wyliczonej" :-)



No coś się zepsuło :-( Pewnie trzeba gdzieś jakąś opcję przestawić, a ja biedactwo nie wiem jaką :-(
Nie podoba mi się to.


Podobne postybeta
Google Spreadsheest :-)
Co umie OpenOffice.org2GoogleDocs ;-)
Ja i Linux chyba do siebie nie pasujemy ;-)
Ice Cream Sandwich - Nexus S coraz bliżej, EEE Pad Transformer czeka...
Kombatanctwo JavaScript'owe ;-)