wtorek, października 27, 2009

Windows 7 - łał :-)

Powiem krótko, Windows 7 Home Premium wygląda nieziemsko :-) to całe Areo jest na tyle ładne, że jak na razie zdecydowałem się zostać przy nim, zamiast przenieść się do standardowego ustawienia jakie stosowałem na XP czyli do "klasyczny Windows".


Jak widać nawet OOo2GD i OpenOffice.org [nadal 2.4 bo przezornie instaluje taką wersję z którą będę prowadził development OOo2GD ;-)] wyglądają ładnie w Windows 7 :-)

Tak btw. jakbyście kupowali jakiegoś laptopa z Windows 7 i MS Office w wersji 60 dniowej to zastanówcie się czy nie lepiej odinstalować MS Office przed ściąganiem poprawek :-) [oczywiście mówię o sytuacji gdy nie potrzebujecie MS Office] bo ja nie byłem taki sprytny i mi się dziś tak łącznie z 1GB poprawek do Windows 7 [i oczywiście MS Office] ściągnął, co jest wkurzające przy korzystaniu z Blueconnecta gdzie mam limit w wysokości chyba 5 GB miesięcznie ;-)

Podoba mi się w Windows 7 to, że chociaż jest takie "nowe" to jednak stare sztuczki działają :-) Np. chcąc usunąć coś z autostartu nie trzeba wbrew pozorom drania szukać po wszystkich możliwych miejscach, tylko w menu start trzeba wpisać msconfig, a następnie wcisnąć Enter :-)
Podobnie chcąc zmienić literę jakiegoś napędu, w końcu w Panelu Sterowania znajdziemy stare i znane z XP narzędzia do administrowania komputerem i zarządzania dyskami :-)

Jedyna rzecz przed która czuję obawę z 64 bitowym Windows 7 to sterowniki do mojego modemu HSDPA. Niby są takie dla 64 bitowej Visty, ale kto wie czy będą działać ;-)

Aha, z tego co zauważyłem to nadal dzięki zainstalowaniu VMware Playera można się pozbyć autostartu płyt, kart i pendrive'ów ;-)

Aha, a z Windows 7 dotykam się na moim nowym laptopie ;-) Asus N61VG-JX025V. Całkiem miły gadżet.


Podobne postybeta
Wyłączanie komputera
Nie rozumiem, czyli czemu niektórzy ludzie pytają jak przejść z Windows 7 na XP?
Ostatni dzień
Jeszcze o Chrome OS... a mądrość ludu po premierze sugeruje porażkę Chrome...
Chromium OS na Asus EEE PC 900

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz