poniedziałek, września 28, 2009

Galileoskopy w Polsce

Widzę, że ostatnio coraz więcej osób wchodzi na mojego bloga szukając informacji o Galileoskopie :-)

W skrócie, moje 2 zamówione galileoskopy nadal nie przyszły i chyba w ogóle nie zostały jeszcze wysłane, a zamówiłem je 2 sierpnia 2009, czyli blisko 2 miesiące temu.
Z tego też powodu już od ponad miesiąca gdy Google Calendar pyta mnie co niedzielę czy Galileoskop już przybył, odpowiedzią jest ciągle nie ;-)

Ale nie lękajcie się, jako że jest firma Zamkor z Krakowa, która w ramach swej niecnej działalności komercyjnej mającej na celu sprzedaż dóbr wszelakich związanych z nauką i pomocami naukowymi ma w swej ofercie Galileoskop :-)
140 złotych to niby więcej niż 20 dolarów za które można kupić Galileoskop w stanach, ale już 20 dolarów plus transport to chyba coś koło 30-40 dolarów, czyli cena porównywalna.
Sam gdybym nie miał zamówionych 2 Galileoskopów to pewnie teraz kupiłbym w Zamkorze dlatego polecam, zabawka wydaje się być fajna, a znów do najdroższych nie należy.
Trzeba jednak pamiętać, że do pełnej zabawy konieczny będzie jeszcze statyw fotograficzny, który kosztuje koło 100-150 złotych.


Podobne postybeta
Galileoskop
Galileoskop złożony ;-)
Galileoskop jest już tuż tuż ;-)
Jak wywołałem kryzys....
Wróż eMaciej - horoskop za darmo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz