niedziela, sierpnia 02, 2009

Galileoskop

Zamówiłem dziś 2 Galileoskopy :-)
Wg. zapewnień strony powinny do mnie dotrzeć w ciągu najbliższych 4 do 6 tygodni, zobaczymy jak to będzie ;-) Kosztowało mnie to 58.85 USD.

Z materiałów jakie widziałem wynika, że Galileoskop to całkiem przyjemny teleskopik, który pozwoli na obejrzenie Księżyca, Jowisza z jego księżycami albo Saturna z jego pierścieniami. Jego zaletą jest podobno stosunkowo dobra optyka, lepsza od tej w tanich teleskopach dostępnych w marketach [mam taki jeden i nie jest taki zły, ale mogłoby być lepiej ;-)].

Galileoskop jest zestawem do samodzielnego montażu, jak go zmontować można obejrzeć w filmiku :-)



Strona poświęcona Galileoskopowi.


Podobne postybeta
Galileoskopy w Polsce
Galileoskop :-)
Jowisz na zdjęciu :-)
Galileoskop jest już tuż tuż ;-)
Galileoskop złożony ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz