środa, lipca 29, 2009

Podróże ;-)

Człowiek to jest dziwne stworzenie ;-)

Odkryłem ostatnio, że tęsknię za podróżami służbowymi.

Gdy pracowałem w firmie gdzie podróże służbowe były codziennością to bywały momenty, że miałem ich serdecznie dosyć ;-)

Brakuje mi tych wyjazdów, tej niepewności czy wrócimy dziś czy jutro, czy uda się przekonać klienta do zakupu. Brakuje mi bonusów polegających na tym, że będąc w Koszalinie jechało się nad morze sprawdzić czy tam jeszcze jest ;-) Brakuje mi nawet sypiania w podrzędnych hotelach ;-) a nawet przesiadywania do 23:00 u klienta i przeglądania kodu gdy reszta ludzi instalowała sprzęt na samochodach.
Brakuje mi oglądania od środka pługów, beczkowozów, polewaczek do dróg czy śmieciarek ;-)
Bez tych wyjazdów służbowych nie zobaczyłbym nigdy, że Bydgoszcz to ładne miasto, nie zwiedziłbym przepompowni w Rzeszowie ;-) czy sterowni Rejonu Energetycznego tamże ;-) Nie zwiedziłbym siedziby Motoroli w Taunusstein, albo parku w Rogowie.

Ale wybór jest taki, że albo masz podróże i nerwy, albo nerwów mniej i więcej pieniążków ;-)


Podobne postybeta
Niemcy 20 lat później ;-)
Chromebook - filmy już działają :-)
Katowany "łomot" ;-)
Planetarium czy Plebania?
30 baniek na piramidę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz