niedziela, lipca 05, 2009

Flaker

Lubię Flakera i podoba mi się bardziej od Blipa, ale ma jedną zasadniczą wadę.
W Blipie można stworzył ładną i dość kompaktową wklejkę na bloga.

We Flakerze można wklejkę co najwyżej stworzyć, bo ani ona ładna, ani kompaktowa.



API też wygląda na trochę udziwnione, ale ma plusa w postaci tego, że jest dużo prostsze niż to do Blipa :-) [Przyglądam mu się bo myślę o dodaniu obsługi Flakera do Blipusia ;-)]

Dla mnie największym plusem Flakera jest to, że bliski jest mojego ideału czyli serwisu, który gromadziłby w jednym miejscu wszystkie nasze komentarze czy reakcje na to co znaleźliśmy w Internecie. Flaker potrafi np. wrzucić do naszych "flaków" informację o tym, że wykopaliśmy jakiś wpis na Wykopie. Nie potrafi jednak jak na razie wrzucić informacji o tym, że na tymże Wykopie coś skomentowaliśmy.
Także jego feed pozostawia jeszcze wiele do życzenia, głównie przez to, że po wklejeniu np. do takiego Facebooka pojawi nam się dużo informacji w stylu "użytkownik wykopał/odwiedził/skomentował/blipnął" ale bez treści.

Ale poza tym co skrytykowałem ;-) Flaker jest niezły.
Zobaczymy jak będzie dalej ;-)

A ja zapraszam na do "moich flaków" ;-)


Podobne postybeta
Flaker
Trudne USB...
Automagizacja ;-)
"W przededniu" pierwsza książka Orsona Scott Carda, która jest SF ;-)
BLIP API rozrabia, czyli czemu Blipuś był zszedł ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz