niedziela, czerwca 28, 2009

Nowy Gadacz v0.4

W najnowszej wersji 2 zmiany, po pierwsze Nowy Gadacz okienko z informacją o sobie będzie wyświetlał tylko przez 10 sekund, a nie do czasu aż ktoś przyciśnie OK :-)
Druga zmiana powinna zaś spowodować rozwiązanie problemu z Expressivo, polegającego na tym, że gdy Nowy Gadacz wystartował przed Expressivo to nie umiał nawiązać połączenia i nie gadał.

Zapraszam do pobierania i podzielenia się ze mną opiniami o tej wersji :-)


Podobne postybeta
Expressivo + OpenOffice.org
Gadacz v1.2
Dzikie spekulacje
Żarcie prądu ;-) - ile prądu wyżera uruchomiony non-stop serwer HTTP na Androidzie?
Brzydkie IE

2 komentarze:

  1. Używam konnekta i działa ok. Jednak przydałby się start programu z systemem, regulacja prędkości mowy, bo teraz jest trochę za wolno i żeby nie czytał tego co sami napisaliśmy. Ewentualnie to ostatnie opcjonalnie, żeby się dało wyłączyć lub włączyć bo ja wiem co napisałem i nie muszę tego mieć czytanego drugi raz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Opcja, bo jak by mi tu męski głos czytał tylko czułe słówka mojej narzeczonej, to by mi trochę głupio było a tak jako lektor czyta i to co ja piszę (przy czym automatycznie się kontroluje) i to co ona, jest ok. Wzorem jest gadacz pod stare gg + regulacja prędkości i o niczym innym nie marzę. Trzymam kciuki za wszelkie sukcesy twórcy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń