niedziela, czerwca 28, 2009

Blipuś v0.3 czyli Blip na Androidzie :-)

W ramach nauki programowania dla Androida [czyli systemu operacyjnego dla telefonów komórkowych od Google'a] piszę sobie od jakiegoś czasu klienta serwisu Blip.

Blipuś bo tak nazywa się mój klient pozwala oczywiście na przeglądanie obserwowanych "blipów", oraz na pisanie nowych:





Pozwala także na zarządzanie swoimi "blipami":



W tle zaś działa specjalny serwis, który co minutę sprawdza czy aby nie pojawiły się nowe "blipy":



Jest to bardzo wczesna wersja, ale ja już z niej korzystam :-)

W systemach Android z włączonym językiem polskim Blipuś jest w większości miejsc po polskiemu :-)

Zapraszam do pobierania :-) W tym celu albo należy skorzystać z tego linku, albo z kodu:

Oraz do przeglądania źródeł :-)


Podobne postybeta
BLIP API rozrabia, czyli czemu Blipuś był zszedł ;-)
Blipuś znów działa :-)
Linko skrótacze
Tłumaczenie stron nie jest dobrym pomysłem ;-)
Generowanie plików ePub z OpenOffice.org :-)

2 komentarze:

  1. Zrób podobną aplikację dla Flakera a będziesz bohaterem :) no i masz u mnie piwo :) (pewnie nie tylko u mnie :) ) ewentualnie dodaj do tej obsługę flakera :) też fajny pomysł, z możliwością wrzucania postów na oba serwisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie miałem plany, ale na razie wstrzymałem ich realizacje.
    Mówiąc inaczej, zbytnio mi się nie chce, bo choć używam Blipa i Flakera to jednak nie są to dla mnie jakieś szczególnie istotne środki komunikacji, nie mam więc jak na razie "ciśnienia" żeby to zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń