niedziela, marca 15, 2009

Czy psy lubią gdy zwraca się na nie uwagę?

Dziś sobie uświadomiłem, że lubię jak ludzie na mnie zwracają uwagę ;-) [wiem, wiem nie jestem sam ;-)], ale nie to jest istotne.
Zaraz później dopadło mnie pytanie, czy psy lubią zabawy z rzucaniem kija dlatego, że bawi je latanie za kijem, czy raczej dlatego, że lubią jak człowiek poświęca im uwagę? :-)
Ja obstawiam, że co najmniej część zabawy dla psa wynika z tego, że jego człowiek poświęca mu uwagę.

Może, ktoś kto ma psa się wypowie?


Podobne postybeta
Czemu małe pieski noszą ubranka, a duże psy nie?
Nie kijem go to pałką ;-) czyli resumable upload do Google Docs z Androida i jak uniknąć 411 Length Required :-)
Co się z tą młodzieżą dzieje? ;-)
Quidam - Cirque du Soleil
CI z branchachmi to jednak nie jest CI

3 komentarze:

  1. Nie ma to jak zwięzła odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam lekturę książki "Zapomniany język psów". Kobieta poświęciła całe życie na badanie życia wilków i psów. Ludzie sobie nawet sprawy nie zdają z tego, jak mało wiedzą psach i jak często całkowicie źle interpretują ich zachowanie ;)

    Książka do ściągnięcia tutaj: http://rapidshare.com/files/209885435/Zapomniany_j_zyk_ps_w.pdf

    OdpowiedzUsuń