środa, sierpnia 02, 2006

Środek tygodnia

Już bliżej niż dalej ;-) jeszcze tylko czwartek i piątek i weekendzik :-)

Tak jak myślałem z moim modemem nie uda się zrobić inaczej niż oddać go do serwisu... najbliższy jest w Bytomiu ;-) Jeden plus z pracy w Katowicach jest taki, że będę mógł kiedyś po pracy skoczyć do Bytomia.

Panie z księgowości w mojej firmie wykazały się niemałym sprytem przez co nie puściły przelewu z moją wypłatą i dopiero dziś ją dostałem w gotówce. Kolejny przykład profesjonalizmu biuralistów... Standardowe jest również to, że nawet nie usłyszałem przepraszam.

Środek tygodnia ma też swoje wady, jedną z nich jest niewyspanie. Jednak 6 czy 6.5 godziny to chyba za mało żeby się wyspać ;-)


Podobne postybeta
Niewyspanie - złe skutki niechciejśpizmu ;-)
assertEquals > assertThat ;-)
Głosowanie przez Internet, chyba jednak jestem na "nie"
Chorować to trzeba umieć ;-)
Maszyny które robią BEEP :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz