środa, maja 03, 2006

Nauka ;-)

Nauka z dnia dzisiejszego:
  • Cassini Web Server nie pozwala na udostępnianie aplikacji ASP.NET na zewnątrz, czyli dla innych komputerów.
Przez to mój przebiegły plan musi zostać zmieniony i poczekać na późniejszą realizację ;-)

Specjalnie dla realizacji tego planu przerwałem moje zmagania z klasyfikacją dokumentów.
Ciekawe wyniki mi wyszły ;-) wg. mojego programu to jest mniej podobne do tego, niż to do tego ;-) (dla pierwszego odległość wektorów stworzonych ze słów to 0.15337566349300585, dla drugiego już tylko 0.14206175436070706)
Jak znam swoje szczęście gdzieś musiałem popełnić jakiś prosty błąd ;-) do tego dochodzi też to, że traktuje wszystkie teksty tak jakby były bez polskich znaków, a część z nich je jednak ma....

Ponieważ dziś mieliśmy święto [ktoś pamięta jaszcze co świętujemy?] to telewizje prześcigały się w różnych propozycjach. Ciekawą rzecz pokazała TVP. Był to film, a bardziej fabularyzowany dokument Przestrzeń Banacha, o Stefanie Banachu jednym z największych polskich matematyków. Ciekawie było obejrzeć jak powinno się robić naukę.
Z ciekawych propozycji warto wymienić też Saved na HBO (ciekawa wizja mentalności uczniów chrześcijańskiego liceum), Gwiezdne Wrota też na HBO i Zróbmy sobie wnuka na Polsacie [ach te Krysie ;-)].


Podobne postybeta
"Przefazowana" TV
... i "we wte" ;-)
Dowcipny laptop ;-)
Exceptiony i programowanie są jednak trudne ;-)
Różny target

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz