wtorek, marca 21, 2006

Trzęsienie ziemii i poszukiwania wiosny ;-)

Dwa dni temu, w moje urodziny ;-) dostałem prezent od geologii ;-) około 20:20 zatrzęsło w Wodzisławiu ziemią i to jak się okazuje zatrzęsło z siłą 2.9 stopni w skali Richtera.
Za to będąc dziś w pracy w chwili przerwy prowadziłem przy pomocy Gadu-Gadu poszukiwania wiosny. Wyniki nie są zbyt obiecujące... W Warszawie i Gdyni jej nie widać, a we Wrocławiu i Krakowie jakoś nieśmiało wychodzi....
Od wczoraj za to prowadze badania pod tytułem "Ile czasu wytrzyma mój PocketPC bez ładowania?". To wersja oficialna..... nieoficialnie zapomniałem wziąść z domu ładowarki ;-)


Podobne postybeta
Trzęsienie ziemi co 2-3 godziny
Minisec
Moje G1 jest "chore", zamiast 30 godzin, wytrzyma chyba 90 godzin na baterii bez ładowania ;-)
OOo2GD 1.5.1 Edycja Urodzinowa :-)
Ja i mój zegarek chcemy wiosny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz