wtorek, maja 19, 2015

Nexus 6

Skusiłem się...
Na razie jest fajnie, ale nie mogę jeszcze używać Nexus 6 jako telefonu bo ktoś wpadł na "genialny" pomysł by N6 wspierał tylko karty SIM w formacie nano...
Moja karta micro SIM z Nexus 5 jest po prostu za duża....
Chociaż... Muszą sprawdzić czy jednak nie mam karty nano SIM...
Moje testy wykazały, że jednak nie dostałem nano SIM...
Szkoda.

Sam Nexus 6 sprawia na mnie genialne wrażenie.
Telewizor jest gigantyczny.
Sam telefon też i z pierwszych prób wnoszę, że będzie niewygodny do trzymania przy uchu.
Z drugiej jednak strony rozmowy telefoniczne to nie jest mój główny use case ;-)
Zdecydowanie częściej używam ekranu niż głośnika i mikrofonu ;-)

Aparat sprawia jak na razie dobre wrażenie, udało mi się nawet nakręcić mój pierwszy film 4K ;-)

Głośniki dają radę, chociaż w mojej ulubionej grze czasem jakieś dziwne wahania poziomu dźwięku zauważyłem, ale to raczej jakieś próby stymulowanie kierunku z którego dźwięk dochodzi...

Ogólne wrażenie po jakichś 6 godzinach jest pozytywne.

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Nexus 6 a post PC
AirPods Pro po 5 miesiącach
3 Home w jednym domu ;-)
Nexus 10 - no i się skusiłem ;-)
Mam w koncu sieć :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz