wtorek, listopada 13, 2012

Gadżetomania...... tak, jestem na nią chory

Taaa.... mam ostateczne potwierdzenie tego, że cierpię na nieuleczalną gadżetomanię.
Nexus 7 dostał podobno dziś updatę do Jelly Bean 4.2.... ja jestem w pracy i jakie były moje 2 pierwsze myśli? 
Pierwsza to "szkoda, że nie mam N7 przy sobie" druga to "może by pojechać do miejsca spania i sprawdzić czy jest updata?" ;-)
Druga myśl jest o tyle dziwna, że ja jestem mobilnie niechętny ;-) [znaczy, mam kłopoty z rozpoczęciem jakiejkolwiek podróży]

#toBlogger  

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Clock JB+, czyli zegar z Jelly Bean 4.2 dla starszych Androidów
Wernyhora mode.... któryś tam.. co to jest Occam? ;-)
Cytat dnia
5 ekranów
I znów widziałem The Internship :-)

1 komentarz:

  1. Niby już można http://www.androidpolice.com/2012/11/13/android-4-2-build-jop40c-rolling-out-to-the-nexus-7-now-manual-download-link-available/

    ale ja chyba poczekam na OTA.

    OdpowiedzUsuń