sobota, sierpnia 26, 2017

5 ekranów

Elektronicznie „żyję” teraz na 5 ekranów.

Pierwszy to ekran Pixela XL, który służy mi głównie do kontrolowania odtwarzania podcastów i przeczytania czegoś na Pocket, albo w Gazecie Wyborczej, czy z rzadka zajrzeniu na FB czy sprawdzeniu maila.
Drugi to ekran Pixela C, który służy mi głównie do czytania książek w aplikacji Kindle, czytaniu artykułów w Pocket i kontrolowaniu YouTube’a gdy oglądam go na ekranie numer 5.
Trzecim jest ekran iPada Pro. Służy mi do przeglądania internetu z kanapy, albo pisania dziennika. Te słowa też na nim piszę.
Czwarty ekran to PC, na którym pracuje i przeglądam sieć.
Piątym ekranem jest TV, na którym oglądam YouTube’a, Netflixa czy innego Showmaxa ;-)

Niektóre rzeczy da się robić na wszystkich, niektóre tylko na jednym.
Video zawsze wolę na TV, a w ogólności na największym dostępnym ekranie ;-)
Web najlepiej na czymś między 13 a 24 calami.
Pocket od 5.5 cala do 24.
Programowanie jest podobne do weba i też między 13 a 24 celami ;-)

Gry za to albo na 49 calach (w pracy to nawet na większym bo na rzutniku gramy :-)), takich 10-13 cala albo na komórkowym. Jakoś PC nie za bardzo.

Muzyka w tle praktycznie tylko przy 24 calach... przy mniejszych to głównie z Google Home.

Jestem wcieleniem Google’owej wizji wielu ekranów ;-) stąd podziwiam natywnych mobilnie, że wszystkie te rzeczy robią na ekranie telefonu.
Ja bym tak nie umiał i nie umiem ;-)


Podobne postybeta
Listy Top 10 aplikacji nie są dla mnie ;-)
Lubię tramwaje :-)
Duży ekran - największy plus Nexus 5
Po roku...
Chcę ultrabooka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz