czwartek, października 25, 2012

Nexus 7 wymiata

Dziś byłem na pierwszym dniu JDD (Java Developers Day) i między sesjami tudzież w trakcie ich trwania używałem intensywnie Nexus 7.
Musze powiedzieć, że spisał się lepiej niż dobrze :-)
7 cali to ideał jak dla mnie. Jest na tyle mały, że mieści się w kieszeni bojówek i na tyle duży że można na nim wygodnie czytać.
Do tego jest szybki. W domu czy miejscu spania tego się aż tak nie odczuwa, ale jak parę osób czeka na sprawdzenie co będzie następne to już to ma znaczenie i się sprawdził ;-)
Można też tak zająć nudzące się dziecko.... Znaczy kolegę z teamu ;-)
Dawno nie byłem aż tak zadowolony z zakupu sprzętu :-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Doda jak George Bernard Shaw i Thomas Jefferson ;-)
Wszyscy hackują Androida ;-)
Śmierdząca ryba wolności ;-)
Pixel C - dobry
Rozpoznałem uliczkę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz