wtorek, stycznia 18, 2011

Bloggeroid 1.4.0 :-) - w stronę stabilności... oby ;-)

Właśnie wrzuciłem do Android Marketu nową wersję Bloggeroida, tym razem z numerkiem 1.4.0.

W tej wersji dodałem "ficzer" pozwalający na dodawanie do wpisów tekstu "posted from Bloggeroid", ale tylko jeśli chcesz.
Poprawiłem też obsługę błędów. Pewne najczęściej zgłaszane błędy powinny być obsługiwane w lepszy sposób.
Zmieniłem też zachowanie aplikacji gdy nie zna jeszcze namiarów na konto Google z którego powinna korzystać.
Dodałem też łopatologiczne wskazówki, że pod klawiszem Menu można znaleźć kilka fajnych funkcji.
Poszerzyłem też "filtr" używany do wybierania obrazków, teraz widoczne tam będą wszystkie obrazki, nie tylko te z mime image/jpeg.

Zapraszam do instalacji :-)


posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Mniej wredne Google Docs ;-) - zabawy z OCRem część 2
OOo2GD 1.9.1 - wybierz sobie Look And Feel :-)
Wpis próbny, czyli rozproszona wirtualna maszyna Java'y
Przyśpieszanie backtrackingu
Chrome2Chrome - kto chce potestować? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz