niedziela, lipca 04, 2010

No i są wyniki, ale sondażowe

Zagłosowałem dziś na Komorowskiego. PO to nie moja bajka, ale z dwojga złego wolałbym jednak Komorowskiego.

Moje szacunki na podstawie frekwencji i wyników z pierwszej tury na godzinę 17:00 były takie:

Kaczyński 47.18%

Komorowski 52.82%

zaś biorąc pod uwagę prognozowane przepływy od Napieralskiego (z założeniem, że 1/3 głosować miała na Kaczyńskiego, a 2/3 na Komorowskiego) wyniki na podstawie frekwencji były takie:

Kaczyński 45.14%

Komorowski 54.86%

Ciekaw jestem jak się moje prognozy sprawdzą w porównaniu do rzeczywistych wyników.

Inne pytanie, czy jeżeli potwierdzi się wygrana Komorowskiego to czy obecne pełnienie funkcji prezydenta będzie mu się liczyć jako kadencja? ;-)

A cały post powstaje głównie po to by sprawdzić czy moja pisana aplikacja na Androida do blogowania działa :-)




Podobne postybeta
Słuchawki bezprzewodowe dobre :-)
Jak można przegrać wybory gdy się je wygrywa?
Zgadujemy wyniki wyborów ;-)
Obywatelski obowiązek spełniony
I po wyborach :-)

1 komentarz:

  1. Komorowski do dziś nie był prezydentem, a nomen omen li tylko p.o. - także może w sumie przejść do historii jako najdłużej pełniący obowiązki prezydenta: 10lat + ~3miesiące

    OdpowiedzUsuń