czwartek, kwietnia 22, 2010

Odsypianie dziwne

Miało być "Odsypianie złe", ale nie wiem czy nie użyłem już kiedyś tego tytułu ;-) i jednak dziwne oddaje bardziej to jakie jest ;-) Człowiekowi się śnią ludzie, których dawno nie widział, a jak tak dalej pójdzie to mi się jeszcze Buka przyśni ;-)Ale to chyba naturalne, że odsypiam, przez ostatnie 3 dni akurat nic nie było do roboty więc siłą rzeczy chodziłem później spać, a to z poprzednim tygodniem spowodowało, że trzeba odespać, więc głowa złożyła mi się na poduszce sama z siebie o 22 drugiej! Rzecz niebywała, zwykle nawet 2 w nocy jest niebywała i czas iścia spać oscyluje koło 3 w nocy.Teraz mam przerwę w odsypianiu, żeby zmienić drzemkę w prawdziwy sen ;-)A tu kawałek który od wczoraj za mną łazi:
Pewnie słyszałem go już parę razy, ale dopiero wczoraj jakoś tak bardziej świadomie.Btw. nic nie robienia przez parę dni. Jak chcesz by development zwiększył swoją prędkość pracy to przetrzymaj ich na głodzie przez kilka dni ;-) później rzucą się na robotę byle tylko mieć czym głowę zajętą ;-)


Podobne postybeta
Leniuchowanie
Na śpiocha....
Triada spokoju, albo triada antychaosowa ;-)
"Kodowanie" na Chrome OS ;-)
The Giver - kolejny świat, który się nie domyka....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz