niedziela, grudnia 28, 2008

Poprawiamy JDK7 ;-)

Ciekawe ;-) Czytając dziś trochę o Java 7 stwierdziłem, że przecież mogę pomóc, szczególnie przy prostszych błędach mogę się przydać.

Ale nie jest to takie proste ;-)

Najpierw trzeba poprosić o przydzielenie roli jdk.Researcher [tutaj], następnie gdy już dostaniemy przydział [ja jeszcze czekam ;-)] trzeba podpisać Sun Contributor Agreement i wysłać go do Sun'a [tego jeszcze nie zrobiłem ;-)].

A wszystko po to by móc sobie wybrać bug'a z listy startowej i zacząć się nim bawić :-)

Ja swoją ofiarę znalazłem w bug'u 4930166 i jak na razie nie wytrzymałem tej całej procedury i wkleiłem rozwiązanie do komentarza ;-)

Podejrzewam, że ta procedura to takie zabezpieczenie Sun'a przed gorącymi głowami takimi jak ja ;-)


Podobne postybeta
The Giver - kolejny świat, który się nie domyka....
A różne takie...... czyli Fork-Join w JDK7, Azule i podobne :-)
Się mnie poprzestawiało....
Ludzie nie potrafią czytać...
Ekonomia w praktyce ;-) czyli jak zniechęcić kieszonkowców

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz