wtorek, października 21, 2008

Ułatwiajka?

W ramach ułatwienia czytania bloga dodałem możliwość przełączenia kolorów. Schemat czarne na białym łatwiej się czyta, choć nie wygląda tak ładnie jak standardowy zestaw - białe na czarnym ;-)Dzięki temu manewrowi obrazek w nagłówku rozrósł się do gigantycznych rozmiarów, co zapewne nie pomaga w trakcie czytania na EEE PC lub podobnych ;-) [na razie nie sprawdzałem].Jakieś komentarze czy zostawić, czy wyrzucić? :-)[edit: już po zapisaniu notki zauważyłem, że jak zwykle pomieszałem w opisie czarne na białym z białym na czarnym... już poprawiłem ;-)]


Podobne postybeta
Gupie lampki, lampeczki i diody...
Tęsknię za Windows
14 października się już prawie kończy i nie ma inwazji obcych :-(
Szaleństwo kolorów - kolorujemy Google+ ;-)
Zdjęciofilm :-)

2 komentarze:

  1. Czytać czytam, i dało mi to do myślenia ;-) a że już kiedyś coś takiego miałem, tylko po migracji do "nowego" bloggera się straciło, to dodałem znowu :-)

    OdpowiedzUsuń