wtorek, grudnia 11, 2007

Odliczanie ;-)

Jeszcze 4 dni i zaczyna mi się urlop :-) [btw. chciałem właśnie sprawdzić która godzina na zegarku, ale drań za długo się ukrywał w ciemnościach pod mankietem i poszedł spać ;-) [oczywiście gdy już spojrzałem na zegar komputera to się wziął obudził bo zobaczył światło... ;-)], tryb power-saving bywa "zabawny" ;-)]

Nie mogę się doczekać tego bezsprzecznego lenistwa, tej idylli bezproduktywnego leżenia plackiem.... rozmarzyłem się ;-) Zawsze też jest szansa, że się złamię i jednak coś sobie popiszę. Czytać będę na pewno. A jest tego trochę, na 100% specyfikacja Java'y w końcu po latach migania się zdecydowałem się zdawać SCJP w styczniu ;-), na pewno "Wykłady o Obliczeniach" Feynmana, "Kobinatoryka dla programistów", "Sunstorm" Clarke'a i oglądactwo DVD z Buffy i Angel'em :-) [jest jeszcze parę książek o algorytmice i logice dla programistów ;-)]

Już nie mogę się doczekać :-)


Podobne postybeta
Jowiszowe oglądactwo ;-)
"Pan raczy żartować, panie Feynman!"
Biedny Pluton
Pole niemocy twórczej ;-)
Czemu filmowe AI jest prawie zawsze tak bardzo tępe?

1 komentarz:

  1. patrząc po planach czytelniczo-szkoleniowych ten urlop musi być baaaaardzo długi. Zycze tego Tobie i sobie i wszystkim czytelnikom bloga ;)

    OdpowiedzUsuń