sobota, listopada 03, 2007

OpenSocial


Google z wielką pompą ogłosiło, iż wraz z takimi partnerami jak LinkedIn, MySpace i podobni tworzy OpenSocial - API pozwalające na tworzenie aplikacji społecznościowych.

W ramach testów już teraz po wypełnieniu formularza z prośba o udział możemy zacząć testować nasze własne aplikacje w Orkut'cie.

Na razie udało mi się przetestować dwie ;-) Choć jak na razie żadna z nich nie wykorzystuje OpenSocial'owych ficzerów ;-)

Pierwsza to mój gadżet do spersonalizowanej strony Google'a czyli Życia, drugi to stworzona dziś przeze mnie [na podstawie przykładów z dokumentacji ;-)] w GoogleMashup Editor prosta lista tasków.

Jeśli ktoś zainteresowany ;-) to moje gadżety można znaleźć na mojej stronie domowej w Google Pages.


Podobne postybeta
Google Friend Connect.... ja (na razie?) rezygnuję ;-)
Yeah! Czyżby mój zapominany projekt Echidna miał znów zacząć działać? ;-)
Bad, bad server. No donut for you.
Minecraft - chyba mam za słaby komputer ;-)
Popsuty redirect

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz