wtorek, grudnia 12, 2006

Applety Java'y na PocketPC

Z Java na PocketPC jest dziwnie, jedyna oficjalna to z tego co mi wiadomo J9 od IBM, jest jednak kilka mniej oficjalnych, między innymi Mysaifu JVM, o której już kiedyś pisałem.
Standardowo Mysaifu JVM nie pozwala na odpalanie appletów, ale udało mi się dziś popełnić małego cosia, który jednak pozwala uruchamiać applety ;-) Na razie applet musi być już sciągnięty z sieci i rozpakowany do plików class. Do uruchomienia może służyć poniżej pokazany AppletViewer ;-)



Jak wykazały moje testy mój AppletViewer działa z apletami Swingowymi i AWT z Mysaifu JVM, ale i ze zwykłą Sun'owską Java :-)


Podobne postybeta
Mysaifu JVM - Java dla PocketPC
Mysaifu JVM - czytamy sobie kod :-) [i klniemy na C++]
Szukając parsera Java'y
Znaczące wersji Java'y ;-)
Bloggeroid na Chrome OS - to działa... czasami ;-)

2 komentarze:

  1. fajne, ale dokladnie jak go trzeba uruchamiac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skompilować klasę ze źródła i uruchomić ją z parametrem będącym nazwą klasy appletu. Jeśli ustawi się poprawnie classpath to zapewne można uruchamiać też klasy z JARów.
    Ogólnie to taka zabawka, która pozwala uruchomić applet, ale to tylko rozwiązanie prof-of-concept :-)

    OdpowiedzUsuń