wtorek, października 17, 2006

Zrobię sobie SCJP ;-)

Droga w nocy, tudzież wieczorem świetnie wygląda... jeden minus - świecą po oczach ;-)Na Google Blogoscoped pokazał się ciekawy wpis, który nastroił mnie refleksyjnie ;-)Ale to już mam od paru dni i przez to podjąłem decyzje, że uczę się do egzaminu SCJP (Sun Certified Java Programmer). Szanse mam znaczne, zważywszy że wg. testu wstępnego z książki przygotowującej do egzaminu na 30 pytań na 23 odpowiedziałem dobrze od razu ;-)Obszary które muszę poprawić to:
  • kolekcje
  • pewne rzeczy związane z wątkami
  • teorię dotyczącą garbage collection
  • java.lang i java.util
  • I/O i strumienie



Podobne postybeta
SCJP :-)
Python - można i tak ;-)
Visual Desing Lead w staini Gooogle'a
Lubię plotki ;-)
Otwarty umysł - definicja ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz