poniedziałek, marca 27, 2006

Klasy .NET w Java'ie....

W ramach odpoczynku darowałem sobie wczoraj eksperymenty nad ClassLoader'em dlatego dziś mam zamiar do nich znów powrócić ;-)
Zastanawiałem się też nad tym jak mógłbym zmodyfikować ClassLoader'a i w głowie pojawił mi się pomysł wykorzystania "odległego" wykonywania klas z .NET.
Jak na razie widzę jeden problem, mianowicie nie potrafiłbym zapewnić możliwości korzystania z obiektów w Java'ie obiektom z .NET, czyli współpraca byłaby raczej mikra.
Na razie spróbuje jednak podpiąć pod mojego loadera klasy wykonywane "odległe" ;-)




Podobne postybeta
Czy "Nowy" Blogger znaczy, że Blogger będzie żyć?
Budzik zagłady...
Java'y gięcie i cięcie ;-)
Nieznane ścieżki ClassLoader'a ;-)
Szukając parsera Java'y

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz