czwartek, marca 23, 2006

Jestem lepszy od UE ;-)

Dowiedziałem się przed chwilą z programu Plus Minus w TVP1, że w Unii Europejskiej przypada średnio 31 komputerów na 100 mieszkańców, w Polsce tylko 14. Policzyłem sobie więc jak wyglądam na tle statystyk ;-)
Biorąc pod uwagę, że używam na co dzień 3 komputerów:
  • Laptopa - Acer Aspire 5002LM
  • Stacjonarnego - Athlon 2000XP+ 1GB RAM
  • PocketPC - Optipad 400 Photo aka Mitac Mio 339
przewyższam średnią europejską o około 10 razy ;-), polską zaś o ponad 21 razy ;-)

Dziś moje badania nad rozproszeniem JVM przy pomocy czarów na ClassLoader'ze nie posunęły się zbyt daleko, ciągle nie mam rozwiązania dla pisania pliku ze źródłem kadłubka, nie jest to problem techniczny, a raczej wynik mojej niechęci do dłubania. Jak na razie nie widze eleganckiego sposobu na rozwiązanie tego problemu.


Podobne postybeta
Dzień z frontu ;-)
Zastój, albo dzień podróży ;-)
Kuchenka mikrofalowa
Idioci
Szkoła, a ja zaczynam rozumieć ClassLoader'a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz