sobota, lipca 12, 2008

Asus EEE 900 głupieje ;-)

Nie wiem czy to wina update'u biosu, który przeprowadziłem wczoraj na moim Asus EEE 900, czy może tego, że akurat burzy która trwała ;-) ale "fajny" ficzer się pojawił. Gdy laptopik startuje na baterii z włączonym WiFi to po uruchomieniu się pojawia się niebieski ekran, a laptop się restartuje, po czym znowu startuj i znowu ten sam efekt ;-)Za to podłączenie do prądu powoduje, że wszystko działa jak należy ;-)Trzeba będzie przeprowadzić eksperymenta :-)


Podobne postybeta
Asus EEE 900 jest dziwny ;-)
Halt and catch fire....
A może by tak zacząć zamykać przeglądarkę? ;-)
3 must have dla Chrome OS ;-)
Asus EEE 900 ;-)

5 komentarzy:

  1. mam to samo na eee900. i jak rozwiazles problem?
    darek

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcąc zobaczyć który sterownik może powodować problem przestawiłem Windowsa tak by się nie restartował po pokazaniu niebieskiego ekranu.... i co dziwne, od tego momentu problem zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie problem zniknal po przywroceniu biosu ver.0501.
    na biosie ver.0802 problem wciaz byl ten sam.
    ale na ver.0501 jest OK

    OdpowiedzUsuń
  4. napisz, jak przestawiles Windowsa zeby sie nie restartowal po pokazaniu niebieskiego ekranu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawy klik na My Computer i wybieramy z menu Properties, w okienku które się pojawi [pod nazwą System Properties] klikamy na tabke Advanced, następnie na Settings w sekcji Startup and Recovery, w okienku "Startup and Recovery" w sekcji System failure odznaczamy 3 checkbox opisany jako Automatic restart.
    U mnie od wtedy się nie resetuje.

    OdpowiedzUsuń