niedziela, czerwca 18, 2023

Woda, chyba lubię wodę..

Dziwna sprawa, ale wszystkie moje ulubione miejsca podróży mają dużo wody obok siebie...

  • Wenecja
  • Jurata
  • Gdańsk
  • San Francisco
Chyba tylko Londyn nie pasuje do wzorca ;-)

Ba, obok mojego domu płynie Wisła ;-) i sama Wisła ma obok mnie około 110 m szerokości, a w linii prostej od miejsca gdzie teraz jestem do brzegu Wisły jest 65 metrów ;-)

Na liście są miejsca gdzie byłem wiele razy, bo chętnie bym jeszcze dopisał Nowy Jork i Waszyngton, ale tam byłem dokładnie po 1 razie ;-)

Co najlepsze nie ciągnie mnie do żadnego pływania po tej wodzie, tzn. zdarza mi się jako pasażer, ale tylko tyle. Ale lubię wodę i tyle.

Chociaż Avatar: The Way of Water to nie jest film dla mnie, 3 godziny 15 minut... ale przemęczyłem ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Punkty uzależniają ;-)
Do You Wanna Date My Avatar ;-)
Nie każde miejsce jest idealne na prakacje (aka workation ;-))
Inwazja kostki klinkierowej
Jak apokalipsa to nie w Warszawie ;-)

1 komentarz: