niedziela, kwietnia 02, 2023

Foczka #2 ;-)

Prawie równo rok temu w Juracie widziałem szczeniaczka foki :-)

W tym roku chodziłem i wypatrywałem czy się jakiś nowy nie pojawi.... i nie pojawił się w Juracie.

Ale czekając na pociąg do Krakowa poszedłem do portu i jak szedłem przy wodzie to jakiś pan do mnie podszedł ubrany w kubraczek WWF czy kogoś podobnego i poprosił żebym nie szedł dalej, bo foczka jest i jak chce to mogę z tego miejsca obejrzeć, albo pójść na około w drugie miejsce :-)

I była :-)




Zdjęcia mi się wrzuciły w odwrotnej kolejności niż były robione ;-) ale ważne, że widać, że sobie przeszła z jednego miejsca w drugie :-)

Wg pani która później przyszła zmienić tych wolontariuszy którzy pilnowali (straszny wiatr był, twardzi, że wytrzymali) ten maluch strasznie chudy jest, więc wezmą "odłowią", dokarmią i poleczą :-)

A to są wolontariusze, jedynym materialnym cosiem, który dostają to podobno darmowe wejście do fokarium na Helu ;-)

Pani mi jeszcze powiedziała, że mają podobnego, ale grubszego ;-) malucha w samochodzie, bo zabrali go z Wyspy Sobieszewskiej :-)

I była foczka :-) 



Podobne postybeta
Kto sieje wiatr
Bliskie spotkanie jeleniego stopnia ;-)
Prakacje ;-)
Krzyżowcy
Myślenie = Szybka jazda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz