piątek, marca 27, 2020

Zasada drobnej przekory ;-)

Dawno temu zauważyłem, że świat stosuje w stosunku do mnie zasadę drobnej przekory ;-)
Ogólnie mi się większość rzeczy w życiu udaje i jestem zdecydowanie po stronie ludzi, którym się w życiu dobrze wiedzie.
Ale są takie drobne trudności, coś w stylu "jeśli zamówię coś do pracy to jest duża szansa, że akurat tego dnia nie będę mógł być w pracy" i podobne.
Stąd dziś postanowiłem spróbować zhackować system ;-)
Specjalne zamówiłem Macbooka Aira do domu, ma przyjść koło 20 kwietnia.
Liczę, że zasada drobnej przekory sprawi, że 20 kwietnia już będzie po epidemii i przez to będę miał lekki problem z jego odebraniem i będę się musiał za kurierami uganiać.

Trzymajcie kciuki za to bym miał tego "drobnego pecha" ;-)


Podobne postybeta
Przymiarki do Nowego Gadacza
Yeah! Czyżby mój zapominany projekt Echidna miał znów zacząć działać? ;-)
Hackery....
Brnę w Apple ;-)
Czad ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz