wtorek, stycznia 21, 2014

OAuth pokonany, wersja 0.0.1 TimeToRead gotowa ;-)

Przewalczyłem sprawę z autentykacją OAuth w Pocket ;-)
Przewalczyłem pobieranie danych z Pocket.
Przewalczyłem wyliczanie czasu czytania dla artykułów Pocket.
Przewalczyłem updatowanie postów w Pocket z tagami, które mówią o czasie potrzebnym do przeczytania postu.

Przy okazji dowiedziałem się, że chyba i tak będę musiał "zbankrutować" w Pocket, bo mam ponad 2300 artykułów do przeczytania i przy czytaniu 200 słów na minutę zajęłoby mi ich czytanie blisko 300 godzin ;-)

Efekt działania efektu mojej walki wygląda tak:


Jak widać każdy post w Pocket wzbogacił się o tag mówiący ile czasu potrzeba na przeczytanie danego artykułu.
Dzięki temu jadąc w tramwaju będę mógł na szybko przejrzeć 1 minutówki ;-)

Jak ktoś chce spróbować to zapraszam do pobrania (instalacja jest skomplikowana, zapisujemy plik na dysku, wchodzimy do rozszerzeń (chrome://extensions/) i przeciągamy rozszerzenie na przeglądarkę. Po czym zwyczajowe "tak zgadzam się" czy jak to idzie.

TimeToRead trafiło także na GitHub'a - TimeToRead w GitHub.
To już kolejny mój projekt w GitHub'ie którego nikt nie forkuje, ani nie klonuje, ani nic w ogóle z nim nie robi ;-)

Rozszerzenie działa tak, że w razie jak jest zautentyfikowane to w momencie startu aplikacji pobiera wszystkie posty od ostatniej zmiany (albo wszystkie posty), po czym "przelatuje je" dodając im tagi.
Później co 5 minut (dokładniej 5 minut po ostatniej operacji) pobiera wszystkie nowe posty i robi im to samo.
Jak na dziecko jakichś 3 godzin to nie jest źle ;-)


Podobne postybeta
Jak zrobić plik OVPN (dla OpenVPN) w wersji unified format?
TimeToRead 0.0.2 - nowy tag i poprawki ;-)
TimeToRead w działaniu
TimeToRead w Chrome Web Store
OAuth mnie denerwuje ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz