niedziela, stycznia 19, 2014

OAuth mnie denerwuje ;-)

Mam pomysł.

Chcę narzędzia, które "przeleci" wszystkie artykuły, które mam w Pocket, pobierze dla nich liczbę słów i zakładając, że czytam  z prędkością 200 słów na minutę wyliczy czy dany post znajduje się w grupie rzeczy, których przeczytanie zajmie do minuty, do 2 minut, do 5 minut, do 10 minut, do 30 minut czy jeszcze więcej.
Wiedząc do której grupy zalicza się dany post, narzędzie powinno dodać do tych postów odpowiednie tagi.

Nawet "zasugerowałem" przez tweet'a Pocketowi taki ficzer (zróbcie retweeta to jest minimalna szansa, że ktoś w Pocket to przeczyta i może dodadzą taki ficzer ;-))

Ale nie muszę czekać na Pocket'a, w końcu mają API, które ma 2 metody których potrzebuję, jedna to retrieve, która pozwoli pobrać listę postów (a jednym z pól dla artykułu jest words_count), a druga to modify, która  przez tags_add pozwala dodać tagi.
Ale trzeba się zautentykować przez OAuth....

I zamiast zrobić coś w stylu:
list=retrieve();
for (article in list) {
minutes = article.words_count / 200;
tag = "more than 30 minutes";
if (minutes<=1) tag="under 1 minute";
else if (minutes<=2) tag="under 2 minutes";
else if (minutes<=5) tag="under 5 minutes";
else if (minutes<=10) tag="under 10 minutes";
else if (minutes<=30) tag="under 30 minutes";
addTag(article,tag)
}
Muszę się paprać z OAuth....

Ja wiem, że trzymanie usera i hasła jest złe, ale jest też dużo prostsze ;-)

OAuth jest też niewdzięczne bo trzeba machać tymi tokenami straszliwie.

Na razie próbuję z rozszerzeniem dla Chrome, na szczęście kod dla OAuth już jest, Google go napisało, a ja lekko zmieniłem gdy walczyłem z Chrome2Chrome...
Ale z czegoś do odpalenia raz na jakiś czas robi mi się rozszerzenie, które musi mieć ikonkę, jakieś UI....
Ohyda ;-)

Ale, albo to, albo będę musiał ogłosić w Pocket bankructwo i przyjąć, że już nie "spłacę" swojego długu, który zaciągnąłem wrzucając doń ponad 1000 historii, których jeszcze nie przeczytałem ;-)


Podobne postybeta
Ładna piosenka z Buffy :-)
OAuth pokonany, wersja 0.0.1 TimeToRead gotowa ;-)
TimeToRead 0.0.2 - nowy tag i poprawki ;-)
Trudniej jest lepiej... część druga, bohater odkrywa, że da się łatwiej - czyli opowieść o AccountManagerze w Androidzie
Python for Android vs. AppInventor - 2:0 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz