wtorek, grudnia 04, 2012

Zombificzna BuffyPedia ;-)

Ha!
W ramach praktyk voodoo wczoraj w nocy z otchłani (mojego dysku ;-)) przywołałem do Internetu moją starą stronę WWW :-) Buffypedię :-)

Mieszka pod adresem http://buffy.site44.com i jest hostowana na DropBox :-)

Do końca tamtego roku mieszkała pod adresem w Stopklatce, ale w pewnym momencie Stopklatka bez żadnej informacji po prostu sobie adres zabrała i przekierowała na swoje strony.... ich prawo, w końcu to był ich serwer.

Strona stara, zrobiona jeszcze na ramkach :-) ale i tak się cieszę, że "wróciła" :-)

#toBlogger  

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
BuffyPedia... wzięła i zniknęła ;-)
1:0 w pojedynku JavaScript vs. PHP
OOo2GD 1.6.0 :-)
A może by tak wsparcie dla Zoho w OpenOffice.org2GoogleDocs?
Burza i HSDPA

4 komentarze:

  1. Może warto zainwestować w domenę? To nie kosztuje dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na to, że za każdą moją domenę płacę 100+ PLN to nie powiedziałbym, że "nie dużo" ;-) skoro to rzecz całkowicie hobbystyczna.
      I tak będę musiał wykupić jakiś hosting bo to gdzie teraz stoi zombificzna BuffyPedia ma limit 100 MB miesięcznie i tylko dzięki temu, że mało osób w ogóle tam zajrzało na dziś i pewnie jutro wystarczy ;-)

      Usuń
  2. To co ty za domeny kupujesz iż płacisz po 100+ zł? Chyba same egzotyki jak .kr.

    .pl jesteś w stanie kupić za ok 10zł i potem utrzymywać za ok 50zł.

    Przy czym ja cały czasz otrzymuję swoją ofertę pohostowania tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam 2 .pl i kosztują mnie po 100+ PLN rocznie (każda) w home.pl mam, może to przez to? :-)

      Rozważam Twoją ofertę, podoba mi się, chociaż mam też wątpliwości :-) Stąd na maila nie odpowiedziałem jeszcze :-)

      Usuń