poniedziałek, września 12, 2011

Mark as old działa ciut inaczej niż myślałem...

No proszę, dopiero przed chwilą do mnie dotarło, że Mark as old dla błędów w konsoli programisty Android Market działa całkiem inaczej niż myślałem.
Po oznaczeniu błędy jako Old nie zobaczy się już żadnego jego kolejnego wystąpienia na stronie głównej...
Ja tam zawsze myślałem, że to działa tak jak zrobienie maila "przyczytanym" w programie pocztowym.

Się człowiek przez całe życie uczy.

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Co się z tą młodzieżą dzieje? ;-)
3 sezon Wiedźmina był jak narazie najlepszy ;-)
Książkowy luty
Kontakty
Samochód jako zmniejszacz temperatury.... GC i jak to możliwe, że Young Generation może być zbyt duże, strzeż się finalize() i muzyczka :-) Czyli potok świadomości....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz