piątek, lipca 08, 2011

Gesture Search.... ja chcę na tablet...

Google wypuściło czas jakiś temu aplikację Gesture Search, która pozwala na szybkie wyszukiwanie aplikacji, kontaktów, muzyki, czy ogólnie rzeczy na Androidzie.
Na telefonach tego trochę używałem, ale nie było to coś szczególnie przydatnego. Głównie chyba dlatego, że na telefonie trzymam mało rzeczy.
Przydałoby mi się to Gesture Search na tablecie, tu mam więcej rzeczy do przeszukiwania..... a jak na złość Gesture Search nie działa na moim tablecie... w ogóle nie widać go w Android Market....
Przypuszczam, że chodzi o permissiony aplikacji, ma ona pozwolenie na bezpośrednie wybieranie numeru telefonu, a że nie da się tego zrobić na urządzeniu bez telefonu to cała aplikacja nie działa :-(

Btw. Najnowsza wersja Google Maps jest pierwszą, która zrywa ze wsparciem Androida 1.6 :-(
Niby dla mnie to nic, ale szkoda, że na moim starym i dość zakurzonym G1 nie zadziałają już nowe mapy.

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Nexus 4 dopiero w drugiej połowie marca? :-(
Czy ustalanie pozycji w Androidzie może kosztować?
Windows Phone nie dla mnie (i nie dla innych mieszkańców Polski) ;-)
Nie znoszę pisania na telefonie....
Autostrada dowiezie mnie do domu dopiero za 2 lata :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz