piątek, lutego 11, 2011

Gierkówka w deszczu...

Jak budowali gierkówkę w latach 70 to zbudowali niezłą drogę... ale to było 30 czy nawet 40 lat temu....
Teraz już nie działa ;-)
Jechałem dziś do Częstochowy przez jakieś 2:30 i to autostradą i trasą ekspresową... a przejechałem góra 150 km ;-)
Dziś czeka mnie jeszcze jazda w drugą stronę, może tym razem będzie szybciej?

Tak sobie ponarzekać chciałem ;-)

Btw. Pomysł mam, zrobić coś szukającego drogi, ale z uwzględnieniem pogody ;-) ciekawe czy algorytm Dijkstra... czy jak się on zowie ;-) by zadziałał?

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Starzeję się ;-)
Dalsze zabawy z Raspberry Pi
Pendolino aka Wahadełko bez wahadełka ;-)
Uchwyt na telefon w rowerze, a ActivityRecognitionApi ;-)
Prawicowa logika ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz