czwartek, stycznia 27, 2011

Podobne posty się psują...

Wychodzi mi, że mój program do wyliczania podobnych postów się psuje...
Poprzedni post nie został np. wzbogacony o link do postu pokazującego Kolczatkę aka Echidnę w działaniu, a powinien ;-)
Co dziwne, połączył ten poprzedni post z innym, który jest połączony z tym powyżej ;-)

Urok bazowania na słowach, a w tym przypadku na nazwach własnych, które mają to do siebie, że czasem trzeba je odmienić lub napisać ciut inaczej.

Szkoda, że nie mamy, albo ja nie znam, żadnego algorytmu podobnego do Soundeksa przez co nie da się łatwo porównać podobnego brzmienia słów.

No cóż. Trzeba się będzie "podobnym postom" przyjrzeć, choć jestem sceptyczny co do znacznej poprawy.
Ale może chociaż spróbuję zrobić z nich aplikację dla Chrome ;-) bo ciekaw jestem ile trwałyby "obliczenia", które teraz dla ponad 1300 postów na moim blogu zajmują wersji w Java'ie koło 32-36 sekund.


Podobne postybeta
RDrive w działaniu ;-) czyli kolejny raport z prac nad Kolczatką ;-)
Motorola Rulez, czyli Motorola Atrix 4G rządzi :-)
Niezdecydowany tramawaj
Kosmiczne klocki :-)
Tagowanie postów MLem - trzeba to przepisać ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz