czwartek, stycznia 21, 2010

"Cześć"

To tytułowe "cześć" to wiadomość którą co jakiś czas dostaję od nieznanych numerków na Gadu-Gadu :-)

Tutaj, szybki kurs dla osób które mi coś takiego wysyłają :-)

Jeśli Cię nie mam na liście to na samo "część" prawie na pewno Ci nie odpowiem. Nie wiem czy jesteś człowiekiem, czy botem, czy jeśli jesteś człowiekiem to takim, który chce mnie o coś spytać, okrzyczeć, albo po prostu pogadać. Niczego o Tobie nie wiem więc czekam na dalszy fragment rozmowy.
Możesz się przedstawić, ale nie jest to wymagane :-)
Napisz jednak od razu o co Ci chodzi.
Nie używaj "wyrazów brzydkich", jak Cię znam i lubię to możesz, ale należysz już wtedy do tej grupki która znajduje się na liście istot ludzkich ze szczególnymi prawami, czyli prawie na pewno mam Cię na liście [czyli pierwszy warunek nie jest spełniony ;-)]

Dopiero gdy spełnisz te warunki to masz szansę na moją odpowiedź :-)


Podobne postybeta
Oceny w Uberze
WTF z nasiadówkami u szeregowego posła???
Hackowanie człowieków - kiedy?
Extremal recruting ;-)
Minecraft - chyba mam za słaby komputer ;-)

1 komentarz: