piątek, stycznia 30, 2009

Emerytura? Jaka emerytura?

Dostałem dziś wykaz składek za 2008 rok od mojego przewspaniałego drugiego filaru, czyli ING...
Policzyłem sobie kwotę jakiej równe były moje jednostki na początku 2008 roku i tą jakiej równe są na początku 2009. Odjąłem kwotę z początku 2008 od tej z początku 2009 i porównałem wynik z kwotą którą ING przyjęło ode mnie w 2008 roku. Wyszło, że w ciągu roku na moim koncie emerytalnym przybyło 56% tego co wpłaciłem w 2008 roku...


Pozostałe 44% wyparowały.

Niniejszym dziękuje PO i PiS za wprowadzenie 10 lat temu reformy emerytalnej [wtedy jeszcze PO nazywała się głównie Unią Wolności, a PiS był głównie AWS'em]


Podobne postybeta
Jak się profesjonalnie kłamie
Lokaty, liczymy podatek Belki :-)
Google I/O 2015
Prawo jazdy i profesor Rawa ;-)
Kontrrewolucja?