piątek, sierpnia 15, 2008

Narzędzia, wszędzie narzędzia...

Jak zauważyłem choruje nadal na chorobę narzędzi... Może nie do końca, ale jakieś objawy mam ;-)Napisałem sobie kiedyś, bazę danych książek w Borland Pascalu przy użyciu biblioteki Turbo Vision, później skompilowałem go w Free Pascal Compiler z użyciem FreeVision. Teraz chciałbym wrzucić na mojego EEE taki programik żeby czasem gdy jestem w księgarni móc sprawdzić czy dany tytuł mam, czy nie [mojej mamie wystarcza notatnik, ale ja nie używam notatnika ;-)], no i zawsze miło wiedzieć że ma się tyle i tyle książek ;-) [dawno temu, bo około września 2001 roku moich książek było 207 ;-), w domu bez moich było ich wtedy z 2-3 tysiące]Ale wracając do choroby. Chciałbym sobie napisać i zamiast myśleć o tym jak powinna taka baza wyglądać myślę w jakich narzędziach ją popełnić. Niby naturalnym wyborem powinna być Java i Swing, może Java i SWT bo Java jest jednak moim ulubionym językiem, ale już coś mi po głowie chodzi, że może by tak C++ Builder, a może nawet Delphi... [tu mnie trochę wstręt ogarnia ;-)], a może C#. A najwygodniej byłoby mi to chyba napisać jako aplikację web'ową ;-)Najpiękniejsze byłoby gdyby można było zrobić to jako aplikację desktopową w której mógłby używać HTMLa do tworzenia części interfejsu ;-) po to żeby sobie np. zrobić linki.... btw. z tego co pamiętam kiedyś coś takiego popełniłem w Delphi z użyciem kontrolki ActiveX Internet Explorera ;-)I znowu narzędzia... nie rozwiązania, a narzędzia.Straszna choroba developara.........


Podobne postybeta
Jestem anonimowym programistą....
Szkoda Java'y
Zmienne Go ;-)
Lubię JavaScript
Chrome OS, Chrome2Chrome i w ogóle Chrome ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz