sobota, sierpnia 19, 2006

Różniste różności różne ;-)

Ciekawa rzecz, ten tydzień składał się tylko z 3 dni pracy, a był bardzo męczący ;-)
W środę spotkanie projektowe trwało od 11 do 21 co spowodowało, że w pracy spędziłem 12 godzin, a w piątek ze względu na moją wizytę w Krakowie i późniejsze odrabianie jej w pracy siedziałem do 19.

Jeśli chodzi o wizytę w Krakowie to wykres poniżej pokazuje zmiany wysokości na której znajdowałem się z moim pojazdem w trakcie jazdy do Krakowa ;-) [wykres jest w funkcji czasu, na początku jest Wodzisław Śląski, a na końcu Kraków, cała jazda trwała mniej niż 2 godziny :-)]


Powyższy wykres jest wynikiem działania programu VisualGPSce 1.00.3, który nagrał ścieżkę GPS do pliku, prostego przefiltrowania tego pliku [na obecność ciągu $GPGGA - wg. protokołu NMEA tak rozpoczynają się ramki z pozycją GPS], później użycia prostego skryptu dla AWK, po czym dane te zostały wrzucone do arkusza kalkulacyjnego :-) [i wszystko po to żeby dostać wykres wysokości ;-)]

Wracając wczoraj z pracy przeprowadziłem jeszcze jedno doświadczenie, włączyłem w moim PocketPC wyszukiwanie sieci WiFi, okazało się, że od Żor praktycznie cały czas byłem "w zasięgu".
Wiedziałem co prawda, że WiFi zdobywa popularność, ale nie przypuszczałem, że aż do tego stopnia :-)

Moja wizyta w Krakowie dała mi też pewne nowe "ciekawostki" :-)
No. to że IBM przejął FileNet'a, a to że w Java'ie niejawnie, bo niejawnie ale jednak istnieją metody niewirtualne :-)
To drugie gdy się na to spojrzy dokładniej staje się oczywiste, chodzi o to, że w Java'ie wszystkie metody które muszą być widoczne w podklasach są metodami wirtualnymi, a metody prywatne nie są widoczne w podklasach przez co nie muszą być wirtualne :-)


Podobne postybeta
C# - Java = Delphi
Z NMEA do KML (chyba najbardziej kryptyczny tytuł postu jak stworzyłem ;-))
Roboty i Android...
Go dla Java'owca ;-) odcinek 2 "kontenery dwa ;-)"
Bloggeroid 1.5.0 - czas lokalizacji ;-)

1 komentarz:

  1. Hm, ale takie białe na czarnym to się paskudnie czyta.

    OdpowiedzUsuń