czwartek, lipca 20, 2006

Walka z DDE

Zacząłem dziś próby walki z serwerem DDE, nie jest to jednak takie proste ;-)Dodatkowo okazuje się, że przez różne przejścia mojego systemu Delphi 7 Personal nie chce się zainstalować... dlatemu muszę walczyć z Delphi 2005 Personal [a to przecież 1998 wersji różnicy ;-)].Aż wstyd przyznać, że myślałem o wykorzystaniu DDE w pracowej aplikacji [widok powyżej to to co widzę z okna w pracy, a dokładniej widok sprzed budynku ;-)] do przerzucania informacji między aplikacjami gdy okazało się, że w Windows 2003 z jakichś dziwnych powodów nie działa współdzielenie plików w pamięci między usługą systemową, a aplikacją.Na razie udało mi się w walce z DDE dotrzeć do etapu w którym już Spik [i moja aplikacja] potrafią dostać się do serwera, ale nie potrafię jeszcze odebrać żadnych sensownych danych...Gdy mi się to uda to szanse na Gadacza dla Spika znacznie wzrosną ;-)


Podobne postybeta
Pomysł
Poniedziałek, czyli "w tę"
Nowy Gadacz v0.6 - gadamy przez DDE ;-)
Pomysł jest ;-) teraz go trzeba zrealizować.
JNI i łańcuchy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz