wtorek, czerwca 06, 2006

Konieczny pośpiech ;-)

Dziś dowiedziałem się w trakcie pracy, że 10.06.2006 mam Zjazd na studiach doktoranckich. Liczyłem, że będzie 16.06.2006, a tak musze tworzyć rzeczy do mojej prezentacji w niejakim pośpiechu ;-)Jeżeli już o pracy mowa to odkryłem dziś pewien ficzer MS Office 2003, który bardzo mi się spodobał. Chodzi mianowicie o możliwość pracy z MS Office 2003 z dokumentami XML, które po zaklikaniu otwierają się w MS Word lub MS Excel.Dodatkowo format tego XMLa nie jest jakiś strasznie skomplikowany dzięki czemu można swobodnie próbować go generować, a w bardziej ambitnym podejściu można go wczytywać :-)


Podobne postybeta
Pośpiech, BuffyPedia i Cool and Quiet
Duża grywalność
Post trzeci - hackowanie Mockito to jest to! ;-)
Najprostszy OCR ;-)
Poniedziałek (tydzień 28 (?))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz