sobota, sierpnia 30, 2008

Niezbyt imponujące 30 sekund na start Windows XP na EEE 900/XP ;-)

W kilku miejscach powołałem się na fakt, że mój EEE 900/XP potrzebuje około 30 sekund od przyciśnięcia przycisku power do momentu gdy Menu Start Windows XP jest dostępne.Oto dowód ;-) [filmik zrobiony moim aparatem, muzyka w tle jest przypadkowa, po prostu sobie leciała z głośników :-), komputer jest uruchomiony na baterii] Wiele wskazuje, że mam szczęście gdyż posiadam model EEE 900/XP z 12 GB dysków, z czego pierwszy to 4 GB a drugi 8 GB.... tutaj powinienem napisać, że jeden jest taki, a drugi taki, ale nie wiem jak one się różnią. Ogólnie ten 4 GB jest podobno szybszy od 8 GB. W czasie gdy kupowałem dostępny był jeszcze EEE 900 z Xandrosem z 20 GB dysków (4 GB + 16 GB), ostatnio zaś pojawił się właśnie jakiś nieszczęśliwy model EEE 900 16 GB z Xandrosem, w którym jak wiele wskazuje nie ma tego dysku 4 GB [tego szybszego] przez co po instalacji Windows XP na takim komputerku jest tragedia. [swoją szosą po co kupować tańszą wersję 16 GB z Xandrosem by później wydać jeszcze więcej pieniędzy i kupić licencję na XP?].[Updata: 23/09/2008, jak słusznie zauważył kretes w komentarzach, 4+8 to nie 16, a 12 :-) dlatego poprawiłem to w tekście :-)]


Podobne postybeta
ISS poraz kolejny :-) tym razem poprzedzona HTV :-)
Lądowanie Perseverance pokazuje, że komputery są potężne ;-)
Nie czaję... ;-)
Pokręcony IE
Asus EEE 900 - Tips & Tricks ;-)

2 komentarze:

  1. Jak widać dodawanie nie jest moją mocną stroną ;-)
    Mam w tym dowód na to, że jestem magister inżynier fizyki ;-)

    OdpowiedzUsuń