niedziela, listopada 19, 2006

Dziwne wiadomości na GG

[Update 27/12/2006]Jak zauważyłem wchodzi tutaj wiele osób szukających na google po zapytaniu "Dziwne wiadomości na GG" i podobnych.Okazuje się, że dziwne wiadomości rozsyła koń trojański, więcej informacji na WikiNews pod adresem:http://pl.wikinews.org/wiki/Gadu-Gadu_rozsyła_spam_linki[Koniec Update'u]Ciekawa rzecz, "odezwały" się do mnie dziś dwa numerki GG, jeden to moja kuzynka, a drugi to bliska mi kiedyś osoba, z która do niedawna byłem w stanie cichej wojny. Pierwszy numerek mam na liście.Co ciekawe wiadomości z obu numerków zawierały tylko linki do jakiejś strony, odwiedziny stron przy pomocy telnet'a :-) dały tylko informacje o błędach na stronie.Czyżby jakaś nowa forma ataku z wykorzystaniem Gadu-Gadu? Czyżby dziura w serwerach Gadu-Gadu albo Wirtualnej Polski [używam WP Spik'a]?Zobaczymy :-)


Podobne postybeta
A gdyby tak....
Nexus 4 me wants...
GG mnie nie lubi
Czy nazwa miasta się wyśle? ;-)
W każdej* chwili ktoś na świecie używa Bloggeroida ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz