poniedziałek, sierpnia 14, 2006

C++

Właśnie stwierdziłem, że C++ jest wielki...
Broniłem się przed nim dzielnie przez ostatnie 10 lat [wtedy nauczyłem się jego ówczesnej wersji], ale teraz musze powiedzieć wprost: "Myliłem się".

A co zmieniło moje zapatrywania? :-)
A taki oto przykład :-)


template <class T>
T add(T a,T b)
{
return (T)(a+b);
}

A to dopiero początek.....
Miałem rację gdy postanowiłem się nauczyć C++ :-)

[btw. nisko upadłem i wybłagałem żeby do mnie zlinkowano :-) dowód leży tutaj]


Podobne postybeta
Maj
Dalsze zachwyty nad C++ ;-)
Dodajmy 3 klasy do SDK Java'y ;-)
Co się odwlecze, to nie uciecze ;-)
Niemcy 20 lat później ;-)

1 komentarz:

  1. No, nie było aż tak źle ;-)
    No i widzę, że w zamian dołożyłes link do mojego bloga, co w pewien sposób rekompensuje to "niskie upadanie" ;-)

    OdpowiedzUsuń