czwartek, czerwca 15, 2006

Foto album w 5 minut

Zgłosiłem się dziś do testów nowej usługi Google'a o nazwie Picasa Web Album.Zaproszenie przyszło przed chwilą i muszę stwierdzić, że usługa robi wrażenie.Zrobienie albumu to "błysk ciupagi', czego dowodem niech będzie mój album :-)Budowa albumu sprowadza się do wybrania na interesującym nas zdjęciu "Upload to Web album" i wpisaniu paru rzeczy w metryce [nowe słowo, którego nauczyłem się w nowej pracy ;-)].Google daje nam 250 MB na zdjęcia co powinno wystarczyć większości z fotoamatorów.Z tego co zdarzyłem się zorientować wymagane jest na razie posiadanie konta na GMAILu [zainteresowanym służę zaproszeniami]Przy okazji instalując dziś tą nową Picasse zauważyłem to co widziałem już wczoraj instalując nową wersję Google Earth. Oba te produkty domyślnie zmieniają wyszukiwarkę w Internet Explorer'ze :-)


Podobne postybeta
Fix na problem, który męczył Bloggeroida od lat.....
Kopiec Kraka
Czemu 100M/2,5yr > 600M/7yr? ;-)
Wartość...
PKO BP ssie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz