czwartek, maja 04, 2006

Biuro On-Line :-)

Dzisiejszy wpis miał być o czymś innym, ale niestety pokonał mnie dziś wydział komunikacji, dlatego to co miało być dziś będzie dopiero
jutro ;-)


Podstawowe oprogramowanie na komputerze to dla większości ludzi:
  • program pocztowy
  • kalendarz
  • edytor tekstów
  • arkusz kalkulacyjny
  • komunikator internetowy
Do niedawna oznaczało to dla większości osób instalacje na komputerze MS Office z Outlook'iem, Word'em i Excel'em, do tego dochodziło Gadu-Gadu.
Jako, że jestem nietypowym przypadkiem u mnie za edytor robił i zwykle nadal robi Writer z OpenOffice.org, za arkusz Calc z tegoż samego pakietu, za program pocztowy The Bat!, w miejsce kalendarza ziała pustka, jako komunikatora zaś używałem WPKontaktu, a teraz WP Spika.

Jednak w ciągu ostatnich kilku miesięcy okazało się, że w miejsce programu pocztowego milej mi używać GMAILa, który ostatnimi czasy w pracy zastępował mi też komunikator :-)



W miejsce edytora tekstu zacząłem ostatnio używać Writely:




Jako kalendarza Google Calendar:



Teraz zaś dzięki Enterowi znalazłem arkusz kalkulacyjny Numsum :-) :



W taki oto sposób udało się skompletować zestaw aplikacji, które pozwalają na używanie biura on-line :-)

Warto tu zauważyć, że jedynie Numsum nie ma jak na razie nic wspólnego z Google ;-)


Podobne postybeta
Narzędzia
Google Spreadsheest :-)
Spik mnie wkurzył
Scriplet w służbie wygody
Przeprowadzka - "optymalizator" posiadania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz